INOUBLIABLE

السلام عليكم


sepatutnya post ni tak disiarkan lagi tapi sebab masa dekat tab silap tertekan,so berlaku lah 
tajuk tanpa cerita.

tu jee.

hahaha. motif tak diketahui ;p

kui3

jap!

apa maksud INOUBLIABLE ni?

haa, maksudnya..

tapi aku nak cerita macam mana aku terjumpa perkataan ni.
mula2 aku ingatkan nak buat kelainan pada post aku dengan meletakkan tajuk yang menarik( kononnya) and aku cari2.

tetiba

nampak france words

aku apalagi terus tekan link tu and 
i got many france words that totally amazing!

bunyi pelik and sebutan and tulisan tu.

tapi interesting!

ohhh maksud perkataan tu ialah UNFORGETTABLE

haaa.. 

*thumbs up!

ia merujuk kepada persahabatan, kehidupan, dan relationship

include حَبْلٌ مِّنَ اللهِ dan حَبْلٌ مِّنَ النَّاسِ
jaga hubungan dengan Allah dan manusia

terkadang nk jaga hubungan dengan manusia memang payah
sebab manusia dikurniakan akal, perasaan dan emosi.

tapii

its up to you  how you gonna to handle it.

setiap orang,cara berbeza

rambut sama hitam tapi hati lain lain

ngee, kehabisan idea nak tulis apa.

ok, see ya!

pray for us, ummah, country and ourselves

may Allah bless

Comments