Try to learn

السلام عليكم


Hello2.

Alhamdulillah, aku masih lagi terdetik di hati mahu tulis blog.

haih,  lama gilerr tak bukak blog ni.
well, student 

Sibuk itu pasti

uniform, kelab, biro, debat segala bagai..

erghh.

hidup di mrsm memang begini ek?

tapi..
aku tak kisah..
 we will do what we love

passion!

ngee~~

manusia..

kadang tersasar tapi Dia tunjukkan jalan

kadang terleka tapi Dia selalu mengingatkan

dengan apa?

dengan solat, dear

fuhhh~

kadang, aku tertanya

iman aku bagaimana?

tahankan aku menangkis 
ujian ini?

*sight

manusia bermacam ragam and perangai

honestly, bila aku akan bertemu dengan kawanku yang sebnar?

friendship is hurt when you're lies to them

ooopp

stop

nk cita pasal drama korea yg baru je selamat ditonton

kueng3

best gilaa cita dia

Hi! School : Love On

pasal friendship ada, love, family as well life

ngeee

teringat kata2 Seul Bi

sejak dia tingal di bumi, dia suka perkataan

US!

yep, kami

sebab 'kami' melambangkan adnya perasaan love itu

kan3

try on yourself.

try do something with your friends 

then

you feel something

cause there was a line that ties you and them

nice

and have a dream and sleep well!

till then, 
with love and care

Assalamualaikum

Comments